- CJCS’s approach is multidisciplinary, publishing articles dealing directly or through a comparative frame with media and communication history, media and cultural policies, audience and reception studies, cultural and national identity, media discourses, intercultural communication, sport and media, language and media language uses, new media and the internet, gender studies, cinema, popular culture, media and cultural industries, public relations, advertising, tourism and cultural heritage.
Textos de Rogério Santos, com reflexões e atualidade sobre indústrias culturais (imprensa, rádio, televisão, internet, cinema, videojogos, música, livros, centros comerciais) e criativas (museus, exposições, teatro, espetáculos). Na blogosfera desde 2002.
terça-feira, 9 de junho de 2009
CALL FOR PAPERS PARA NÚMERO DO CATALAN JOURNAL OF COMMUNICATION & CULTURAL STUDIES
Entrega de propostas de artigos para o próximo número do Catalan Journal of Communication & Cultural Studies. Deadline: 15 de Julho. Saber mais: aqui. Principal Editor: Enric Castelló, Rovira i Virgili University, Catalunha, Espanha. Áreas:
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário