Textos de Rogério Santos, com reflexões e atualidade sobre indústrias culturais (imprensa, rádio, televisão, internet, cinema, videojogos, música, livros, centros comerciais) e criativas (museus, exposições, teatro, espetáculos). Na blogosfera desde 2002.
domingo, 18 de março de 2007
CULTURGAL
Manuel Bragado, no seu Brétemas, recorda hoje:
"Hai dous anos, a raíz dunha anotación de
Rogerio Santos (parabéns para os seus catro anos de blog) recolliamos a clasificación que Zallo fai das industrias culturais. Unha visión moi clarificadora e útil ás portas da celebración de Culturgal (Feira do Libro e da Industria Cultural), un evento que, polas noticias que recibimos, xa ten case ultimado un magnífico programa de actividades (grandes concertos, conferencias, encontros sectoriais, actividades para nenos e nenas...) e comprometida xa unha numerosa presenza de expositores. Culturgal é un evento que convén seguir coa maior atención".
Obrigado, ao Manolo, pela referência ao meu blogue.
Entretanto, a Culturgal, Feira do Livro e da Indústria Cultural, vai decorrer em Pontevedra (Galiza), 10 a 13 de Maio. Para além do livro, outros sectores estarão presentes na Feira, como música, audiovisual, novas tecnologias, artesanato derivado do livro e do papel e empresas de comunicação.
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário